Trajbar, K. (2023). Stavovi studenata komunikacijskih znanosti o etičnosti hibridnih formata odnosa s javnošću i marketinga (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:598476
Trajbar, Katarina. "Stavovi studenata komunikacijskih znanosti o etičnosti hibridnih formata odnosa s javnošću i marketinga." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:598476
Trajbar, Katarina. "Stavovi studenata komunikacijskih znanosti o etičnosti hibridnih formata odnosa s javnošću i marketinga." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:598476
Trajbar, K. (2023). 'Stavovi studenata komunikacijskih znanosti o etičnosti hibridnih formata odnosa s javnošću i marketinga', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija, citirano: 30.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:598476
Trajbar K. Stavovi studenata komunikacijskih znanosti o etičnosti hibridnih formata odnosa s javnošću i marketinga [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija; 2023 [pristupljeno 30.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:598476
K. Trajbar, "Stavovi studenata komunikacijskih znanosti o etičnosti hibridnih formata odnosa s javnošću i marketinga", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija, Zagreb, 2023. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:598476