završni rad
Uloga medijske pismenosti u kontekstu prevencije cyberbullinga kod učenika srednjih i osnovnih škola
Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija, 2023. urn:nbn:hr:111:460283

Greguranić, Dora
Sveučilište u Zagrebu
Fakultet hrvatskih studija

Institucijski repozitorij: Repozitorij Fakulteta hrvatskih studija

Citirajte ovaj rad

Greguranić, D. (2023). Uloga medijske pismenosti u kontekstu prevencije cyberbullinga kod učenika srednjih i osnovnih škola (Završni rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:460283

Greguranić, Dora. "Uloga medijske pismenosti u kontekstu prevencije cyberbullinga kod učenika srednjih i osnovnih škola." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:460283

Greguranić, Dora. "Uloga medijske pismenosti u kontekstu prevencije cyberbullinga kod učenika srednjih i osnovnih škola." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:460283

Greguranić, D. (2023). 'Uloga medijske pismenosti u kontekstu prevencije cyberbullinga kod učenika srednjih i osnovnih škola', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija, citirano: 23.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:460283

Greguranić D. Uloga medijske pismenosti u kontekstu prevencije cyberbullinga kod učenika srednjih i osnovnih škola [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija; 2023 [pristupljeno 23.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:460283

D. Greguranić, "Uloga medijske pismenosti u kontekstu prevencije cyberbullinga kod učenika srednjih i osnovnih škola", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija, Zagreb, 2023. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:460283