diplomski rad
Etički aspekti modne industrije: Kako marketinške kampanje u modnoj industriji odgovaraju na suvremene izazove
Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija, 2024. urn:nbn:hr:111:497136

Osredečki, Nives
Sveučilište u Zagrebu
Fakultet hrvatskih studija
ODSJEK ZA KOMUNIKOLOGIJU

Institucijski repozitorij: Repozitorij Fakulteta hrvatskih studija

Citirajte ovaj rad

Osredečki, N. (2024). Etički aspekti modne industrije: Kako marketinške kampanje u modnoj industriji odgovaraju na suvremene izazove (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:497136

Osredečki, Nives. "Etički aspekti modne industrije: Kako marketinške kampanje u modnoj industriji odgovaraju na suvremene izazove." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:497136

Osredečki, Nives. "Etički aspekti modne industrije: Kako marketinške kampanje u modnoj industriji odgovaraju na suvremene izazove." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:497136

Osredečki, N. (2024). 'Etički aspekti modne industrije: Kako marketinške kampanje u modnoj industriji odgovaraju na suvremene izazove', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija, citirano: 10.09.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:497136

Osredečki N. Etički aspekti modne industrije: Kako marketinške kampanje u modnoj industriji odgovaraju na suvremene izazove [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija; 2024 [pristupljeno 10.09.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:497136

N. Osredečki, "Etički aspekti modne industrije: Kako marketinške kampanje u modnoj industriji odgovaraju na suvremene izazove", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija, Zagreb, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:497136