diplomski rad
Odnosi s javnošću i krizno komuniciranje u modnoj industriji na primjerima brendova Zara i Balenciaga
Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija, 2024. urn:nbn:hr:111:001956

Serenčeš, Dora
Sveučilište u Zagrebu
Fakultet hrvatskih studija
ODSJEK ZA KOMUNIKOLOGIJU

Institucijski repozitorij: Repozitorij Fakulteta hrvatskih studija

Citirajte ovaj rad

Serenčeš, D. (2024). Odnosi s javnošću i krizno komuniciranje u modnoj industriji na primjerima brendova Zara i Balenciaga (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:001956

Serenčeš, Dora. "Odnosi s javnošću i krizno komuniciranje u modnoj industriji na primjerima brendova Zara i Balenciaga." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:001956

Serenčeš, Dora. "Odnosi s javnošću i krizno komuniciranje u modnoj industriji na primjerima brendova Zara i Balenciaga." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:001956

Serenčeš, D. (2024). 'Odnosi s javnošću i krizno komuniciranje u modnoj industriji na primjerima brendova Zara i Balenciaga', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija, citirano: 06.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:001956

Serenčeš D. Odnosi s javnošću i krizno komuniciranje u modnoj industriji na primjerima brendova Zara i Balenciaga [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija; 2024 [pristupljeno 06.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:001956

D. Serenčeš, "Odnosi s javnošću i krizno komuniciranje u modnoj industriji na primjerima brendova Zara i Balenciaga", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija, Zagreb, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:001956