Topić, P. (2024). Instagram u modnoj industriji na primjeru triju talijanskih luksuznih brandova (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:624827
Topić, Petra. "Instagram u modnoj industriji na primjeru triju talijanskih luksuznih brandova." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:624827
Topić, Petra. "Instagram u modnoj industriji na primjeru triju talijanskih luksuznih brandova." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:624827
Topić, P. (2024). 'Instagram u modnoj industriji na primjeru triju talijanskih luksuznih brandova', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija, citirano: 27.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:624827
Topić P. Instagram u modnoj industriji na primjeru triju talijanskih luksuznih brandova [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija; 2024 [pristupljeno 27.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:624827
P. Topić, "Instagram u modnoj industriji na primjeru triju talijanskih luksuznih brandova", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija, Zagreb, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:624827