prikaz prve stranice dokumenta Tržišna moć oglasa na primjeru pivske industrije
Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Tržišna moć oglasa na primjeru pivske industrije
Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Hrvatski studiji, 2015. urn:nbn:hr:111:025933

Modrić, Petra
Sveučilište u Zagrebu
Fakultet hrvatskih studija
ODSJEK ZA KOMUNIKOLOGIJU

Institucijski repozitorij: Repozitorij Fakulteta hrvatskih studija

Citirajte ovaj rad

Modrić, P. (2015). Tržišna moć oglasa na primjeru pivske industrije (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:025933

Modrić, Petra. "Tržišna moć oglasa na primjeru pivske industrije." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:025933

Modrić, Petra. "Tržišna moć oglasa na primjeru pivske industrije." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:025933

Modrić, P. (2015). 'Tržišna moć oglasa na primjeru pivske industrije', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija, citirano: 25.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:025933

Modrić P. Tržišna moć oglasa na primjeru pivske industrije [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija; 2015 [pristupljeno 25.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:025933

P. Modrić, "Tržišna moć oglasa na primjeru pivske industrije", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija, Zagreb, 2015. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:025933