prikaz prve stranice dokumenta Utjecaj reklama kao medijskog sadržaja za djecu
Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Utjecaj reklama kao medijskog sadržaja za djecu
Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Hrvatski studiji, 2015. urn:nbn:hr:111:700642

Sedlar, Monika
Sveučilište u Zagrebu
Fakultet hrvatskih studija
ODSJEK ZA KOMUNIKOLOGIJU

Institucijski repozitorij: Repozitorij Fakulteta hrvatskih studija

Citirajte ovaj rad

Sedlar, M. (2015). Utjecaj reklama kao medijskog sadržaja za djecu (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:700642

Sedlar, Monika. "Utjecaj reklama kao medijskog sadržaja za djecu." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:700642

Sedlar, Monika. "Utjecaj reklama kao medijskog sadržaja za djecu." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:700642

Sedlar, M. (2015). 'Utjecaj reklama kao medijskog sadržaja za djecu', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija, citirano: 30.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:700642

Sedlar M. Utjecaj reklama kao medijskog sadržaja za djecu [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija; 2015 [pristupljeno 30.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:700642

M. Sedlar, "Utjecaj reklama kao medijskog sadržaja za djecu", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija, Zagreb, 2015. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:700642