prikaz prve stranice dokumenta Komercijalizacija sporta i masovni mediji: sociološki aspekti
Rad nije dostupan
diplomski rad
Komercijalizacija sporta i masovni mediji: sociološki aspekti
Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Hrvatski studiji, 2016. urn:nbn:hr:111:489895

Mihalj, Ivan
Sveučilište u Zagrebu
Fakultet hrvatskih studija
ODSJEK ZA SOCIOLOGIJU

Institucijski repozitorij: Repozitorij Fakulteta hrvatskih studija

Citirajte ovaj rad

Mihalj, I. (2016). Komercijalizacija sporta i masovni mediji: sociološki aspekti (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:489895

Mihalj, Ivan. "Komercijalizacija sporta i masovni mediji: sociološki aspekti." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:489895

Mihalj, Ivan. "Komercijalizacija sporta i masovni mediji: sociološki aspekti." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:489895

Mihalj, I. (2016). 'Komercijalizacija sporta i masovni mediji: sociološki aspekti', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija, citirano: 28.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:489895

Mihalj I. Komercijalizacija sporta i masovni mediji: sociološki aspekti [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija; 2016 [pristupljeno 28.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:489895

I. Mihalj, "Komercijalizacija sporta i masovni mediji: sociološki aspekti", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija, Zagreb, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:489895