prikaz prve stranice dokumenta Social network engagement and online consumer attitudes: a psychosocial model
Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Social network engagement and online consumer attitudes: a psychosocial model
Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Hrvatski studiji, 2016. urn:nbn:hr:111:272847

Arbanasić, Karmela
Sveučilište u Zagrebu
Fakultet hrvatskih studija
ODSJEK ZA PSIHOLOGIJU

Institucijski repozitorij: Repozitorij Fakulteta hrvatskih studija

Citirajte ovaj rad

Arbanasić, K. (2016). Social network engagement and online consumer attitudes: a psychosocial model (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:272847

Arbanasić, Karmela. "Social network engagement and online consumer attitudes: a psychosocial model." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:272847

Arbanasić, Karmela. "Social network engagement and online consumer attitudes: a psychosocial model." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:272847

Arbanasić, K. (2016). 'Social network engagement and online consumer attitudes: a psychosocial model', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija, citirano: 18.04.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:272847

Arbanasić K. Social network engagement and online consumer attitudes: a psychosocial model [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija; 2016 [pristupljeno 18.04.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:272847

K. Arbanasić, "Social network engagement and online consumer attitudes: a psychosocial model", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Fakultet hrvatskih studija, Zagreb, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:111:272847