diplomski rad
Primjena umjetne inteligencije u digitalnom marketingu s naglaskom na optimizaciju tražilice
Rijeka: Sveučilište u Rijeci, 2022. urn:nbn:hr:195:246337

Marjanović, Anamaria
Sveučilište u Rijeci
Fakultet informatike i digitalnih tehnologija

Citirajte ovaj rad

Marjanović, A. (2022). Primjena umjetne inteligencije u digitalnom marketingu s naglaskom na optimizaciju tražilice (Diplomski rad). Rijeka: Sveučilište u Rijeci. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:195:246337

Marjanović, Anamaria. "Primjena umjetne inteligencije u digitalnom marketingu s naglaskom na optimizaciju tražilice." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:195:246337

Marjanović, Anamaria. "Primjena umjetne inteligencije u digitalnom marketingu s naglaskom na optimizaciju tražilice." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:195:246337

Marjanović, A. (2022). 'Primjena umjetne inteligencije u digitalnom marketingu s naglaskom na optimizaciju tražilice', Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, citirano: 26.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:195:246337

Marjanović A. Primjena umjetne inteligencije u digitalnom marketingu s naglaskom na optimizaciju tražilice [Diplomski rad]. Rijeka: Sveučilište u Rijeci; 2022 [pristupljeno 26.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:195:246337

A. Marjanović, "Primjena umjetne inteligencije u digitalnom marketingu s naglaskom na optimizaciju tražilice", Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Rijeka, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:195:246337