Marjanović, A. (2022). Primjena umjetne inteligencije u digitalnom marketingu s naglaskom na optimizaciju tražilice (Diplomski rad). Rijeka: Sveučilište u Rijeci. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:195:246337
Marjanović, Anamaria. "Primjena umjetne inteligencije u digitalnom marketingu s naglaskom na optimizaciju tražilice." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:195:246337
Marjanović, Anamaria. "Primjena umjetne inteligencije u digitalnom marketingu s naglaskom na optimizaciju tražilice." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:195:246337
Marjanović, A. (2022). 'Primjena umjetne inteligencije u digitalnom marketingu s naglaskom na optimizaciju tražilice', Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, citirano: 26.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:195:246337
Marjanović A. Primjena umjetne inteligencije u digitalnom marketingu s naglaskom na optimizaciju tražilice [Diplomski rad]. Rijeka: Sveučilište u Rijeci; 2022 [pristupljeno 26.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:195:246337
A. Marjanović, "Primjena umjetne inteligencije u digitalnom marketingu s naglaskom na optimizaciju tražilice", Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Rijeka, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:195:246337