disertacija
Model vrednovanja ishoda učenja u STEM području zasnovan na principima obrazovnih sustava preporučivanja
Rijeka: Sveučilište u Rijeci, 2024. urn:nbn:hr:195:467974

Sveučilište u Rijeci
Fakultet informatike i digitalnih tehnologija

Citirajte ovaj rad

Đurović, G. (2024). Model vrednovanja ishoda učenja u STEM području zasnovan na principima obrazovnih sustava preporučivanja (Disertacija). Rijeka: Sveučilište u Rijeci. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:195:467974

Đurović, Gordan. "Model vrednovanja ishoda učenja u STEM području zasnovan na principima obrazovnih sustava preporučivanja." Disertacija, Sveučilište u Rijeci, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:195:467974

Đurović, Gordan. "Model vrednovanja ishoda učenja u STEM području zasnovan na principima obrazovnih sustava preporučivanja." Disertacija, Sveučilište u Rijeci, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:195:467974

Đurović, G. (2024). 'Model vrednovanja ishoda učenja u STEM području zasnovan na principima obrazovnih sustava preporučivanja', Disertacija, Sveučilište u Rijeci, citirano: 22.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:195:467974

Đurović G. Model vrednovanja ishoda učenja u STEM području zasnovan na principima obrazovnih sustava preporučivanja [Disertacija]. Rijeka: Sveučilište u Rijeci; 2024 [pristupljeno 22.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:195:467974

G. Đurović, "Model vrednovanja ishoda učenja u STEM području zasnovan na principima obrazovnih sustava preporučivanja", Disertacija, Sveučilište u Rijeci, Rijeka, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:195:467974