[1477_B] Sustav upravljanja kvalitetom u turizmu VZ ~ Fazni izvjestaj.pdf | 117.91 KiB, Institucijski pristup
[1477_C] Sustav upravljanja kvalitetom u turizmu VZ ~ Godisnji izvjestaj evaluacije kvalitete.pdf | 537.22 KiB, Institucijski pristup
[1477_D] Sustav upravljanja kvalitetom u turizmu VZ ~ Destinacijski plan kvalitete u turizmu 2021-2025.pdf | 154.39 KiB, Institucijski pristup
[1477_E] Sustav upravljanja kvalitetom u turizmu VZ ~ Prva radionica sa sustavom TZ-a.pdf | 216.17 KiB, Institucijski pristup
[1477_F] Sustav upravljanja kvalitetom u turizmu VZ ~ Druga radionica sa sustavom TZ-a.pdf | 221.36 KiB, Institucijski pristup
[1477_G] Sustav upravljanja kvalitetom u turizmu VZ ~ I01 - Evaluacija implementacije Strategije razvoja turizma(etc).pdf | 558.61 KiB, Institucijski pristup
[1477_H] Sustav upravljanja kvalitetom u turizmu VZ ~ I02 - Stavovi lokalnih dionika u turizmu o kvaliteti(etc).pdf | 469.62 KiB, Institucijski pristup
[1477_I] Sustav upravljanja kvalitetom u turizmu VZ ~ I03 - Stavovi i potrosnja turista u Hrvatskoj TOMAS Hrvatska(etc).pdf | 260.87 KiB, Institucijski pristup
[1477_J] Sustav upravljanja kvalitetom u turizmu VZ ~ I04 - Stavovi lokalnog stanovnistva o turizmu VZ.pdf | 217.31 KiB, Institucijski pristup
[1477_K] Sustav upravljanja kvalitetom u turizmu VZ ~ I05 - Metodoloski okvir Informacijskog sustava turizma VZ.pdf | 216.98 KiB, Institucijski pristup
[1477_L] Sustav upravljanja kvalitetom u turizmu VZ ~ I06 - Evaluacija web stranice TZ VZ.pdf | 865.88 KiB, Institucijski pristup
Polazeći od metodologije Integriranog upravljanja kvalitetom u turizmu, projekt se bavi uvođenjem elemenata upravljanja kvalitetom turizma u Varaždinskoj županiji. U tom smilsu, u sklopu projekta postavljene su metodologije i provedene aktivnosti evaluacije strateških dokumenata, istraživanja percepcije različitih dionika o kvaliteti turističke ponude, evaluacije informacijskog sustava u turizmu te evaluacije Interet stranica TZ Varaždinske županije. Sukladno provedenim aktivnostima isporučeni su sljedeći zasebni izvještaji: (1) Evaluacija implementacije Strategije razvoja turizma Varaždinske županije 2015.-2025.; (2) Stavovi lokalnih dionika u turizmu o kvaliteti turističke ponude Varaždinske županije - 2020.;(3) Stavovi i potrošnja turista u Hrvatskoj TOMAS 2019: Obilježja turističke potražnje u Varaždinskoj županiji; (4) Stavovi lokalnog stanovništva o turizmu Varaždinske županije - 2020.; (5) Metodološki okvir Informacijskog sustava turizma Varaždinske županije (VŽ:IST); (6) Evaluacija web stranice TZ Varaždinske županije. Provedene su dvije radionice sa sustavom turističkih zajednica u Županiji kako bi ih se upoznalo s projektom i njegovim rezultatima te potaknulo u suradnji na zajedničkim županijskim projektima u turizmu. Također su izrađeni Godišnji izvještaj evaluacije kvalitete - 2020. te Destinacijski plan kvalitete u turizmu 2021.-2025.
Opis (engleski)
Based on the methodology of Integrated quality management in tourism, the project introduces elements of tourism quality management to Varaždin County. In this sense, the project encompasses setting up metodologies and conducting various evaluation activities including monitoring the implementation of the County's strategic documents in tourism, perceptions of tourism quality, state of the tourism information system and effectiveness of the County Tourism Board web pages. The project's deliverables included following reports: (1) Evaluation of the implementation of Tourism development strategy of Varaždin County 2015-2025; (2) Peception of local stakeholders in tourism of quality of tourism offer in Varažding County - 2020; (3) Attitutes and expenditures of tourists in Croatia - TOMAS 2020: Characteristics of tourism demand in Varaždin County; (4) Attitudes of local population about tourism in Varaždin County - 2020; (5) Methodological framework for the Tourism information system of Varaždin County; (6) Evaluation of the Varaždin County Tourism Board web pages. The project further encompassed two workshops with the local tourism boards prompting them to integrate their resources in collaboration on joint projects. The Annual tourism quality report - 2020 and the Destination quality plan in tourism 2021-2025 were also delivered.