[1407_B] Projekt 'Istrazivanje trzista, strateskog plana razvoja Ergele Lipik, (etc)' ~ Izvjestaj 2 - Strateski(etc).pdf | 4.11 MiB, Institucijski pristup
[1407_C] Projekt 'Istrazivanje trzista, strateskog plana razvoja Ergele Lipik, (etc)' ~ Izvjestaj 3 - Marketing(etc).pdf | 1.68 MiB, Institucijski pristup
[1407_D] Projekt 'Istrazivanje trzista, strateskog plana razvoja Ergele Lipik, (etc)' ~ Izvjestaj 4 - Plan(etc).pdf | 1.07 MiB, Institucijski pristup
Projekt se sastoja od istraživanja potražnje za proizvodima konjičkog turizma, primarno u segmentu ljubitelja konja/životinja kroz sekundarna istraživanja te analizu primjera dobre prakse; Strategije razvoja Ergele Lipik koja je postavila okvir za razvoj proizvoda i doživljaja Ergele Lipik te dispoziciju planiranih sadržaja na osnovu resursne osnove te tržišnih trendova, kako bi se (po revitalizaciji Ergele) osigurala dugoročna održivost poslovanja. Marketing plan je potom osmislio tržišno pozicioniranje, koncept brendiranja i sustav turističkih proizvoda. Konačno, Plan upravljanja kulturnim dobrom osigurava njegovu održivost kao mjesta koje pruža jedinstveno iskustvo svim korisnicima, a istovremeno doprinosi razvoju lokalne zajednice.
Opis (engleski)
The project consisted of a) research on demand for equestrian tourism, primarily in the horse / animal lovers segment through secondary research and the analysis of good practices; b) Stud Lipik's development strategy that set the framework for the development of products, services and experiences of the stud and their spatial organisation based on the attractions avaliable and market trends, in order to ensure (upon the revitalization of Ergela) long-term sustainability ; c) the marketing plan then defined market positioning, the concept of branding and the system of tourism products and, finally d) the Cultural Heritage Management Plan was developed to ensure its sustainability as a place that provides a unique experience for all users while, at the same time, contributes to the development of the local community.
Voditelj/ica projekta: Renata Tomljenović. Projekt je napravljen kao dio projekta „Obnova i revitalizacija kulturno povijesnih objekata – kompleks Ergela, Lipik" i sastoji se od četiri dijela: 1. izvještaj Istraživanje tržišta, 2. Strateški plan razvoja Ergele Lipik, 3. Marketing plan Ergele Lipik i 4. Plan upravljanja kulturnim dobrima Ergele Lipik