disertacija
Učinkovitost različitih modela poduke početnika u jedrenju
Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Kineziološki fakultet, 2024. urn:nbn:hr:117:643389

Oreb, Ivan
Sveučilište u Zagrebu
Kineziološki fakultet

Citirajte ovaj rad

Oreb, I. (2024). Učinkovitost različitih modela poduke početnika u jedrenju (Disertacija). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Kineziološki fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:117:643389

Oreb, Ivan. "Učinkovitost različitih modela poduke početnika u jedrenju." Disertacija, Sveučilište u Zagrebu, Kineziološki fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:117:643389

Oreb, Ivan. "Učinkovitost različitih modela poduke početnika u jedrenju." Disertacija, Sveučilište u Zagrebu, Kineziološki fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:117:643389

Oreb, I. (2024). 'Učinkovitost različitih modela poduke početnika u jedrenju', Disertacija, Sveučilište u Zagrebu, Kineziološki fakultet, citirano: 23.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:117:643389

Oreb I. Učinkovitost različitih modela poduke početnika u jedrenju [Disertacija]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Kineziološki fakultet; 2024 [pristupljeno 23.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:117:643389

I. Oreb, "Učinkovitost različitih modela poduke početnika u jedrenju", Disertacija, Sveučilište u Zagrebu, Kineziološki fakultet, Zagreb, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:117:643389