Naslov Dugoročno planiranje : završni rad
Naslov (engleski) Long-Term Planing : Undergraduate Thesis
Autor Ivana Kramarić
Mentor Mario Tomljanović (mentor)
Član povjerenstva Mario Tomljanović (predsjednik povjerenstva)
Ustanova koja je dodijelila akademski / stručni stupanj Sveučilište u Splitu Kineziološki fakultet Split
Datum i država obrane 2018-09-17, Hrvatska
Znanstveno / umjetničko područje, polje i grana DRUŠTVENE ZNANOSTI Kineziologija
Sažetak Za uspjeh jedne mlade osobe, u ovom slučaju dječaka u dobi od 14 godina, bitno je zainteresirati ga u dovoljnoj mjeri za odbojku, trening i napredak, motivirati ga, te uz pravilan i prilagođen plan treninga za njegovu dob, u skladu sa dječakovim motoričkim sposobnostima, građi i psihološkom stanju, utjecati na njegov napredak. To zapravo znači da je glavna tema ovog rada specijalizacija mladog sportaša. Kao što je već navedeno , dječak ima 14 godina i u ovom radu će pisati okviran plan treninga u skladu sa njegovim trenutnim i prošlim stanjem i naravno sa njegovim motoričkim sposobnostima. To naravno nije konačan plan specijalizacije , ali je jako dobar početak za osmišljavanje daljnjih treninga i periodizaciju pa je analiza stanja jako potrebna. Da bi smo to uspjeli i što kvalitetnije napravili posao, potrebno je prikupiti što više informacija o sportašu. S obzirom da je naš sportaš dijete, direktan razgovor s njim nije najbolje rješenje. Zato u razgovoru sa roditeljima, učiteljima, ali i sa njim u određenim granicama, doznajemo informacije koje će nam omogućiti što kvalitetniji plan i program treninga. Kroz različite igre također doznajemo puno o njegovom karakteru i motoričkim sposobnostima. Za djecom treba postupati oprezno. Najtočnije rezultate ćemo dobiti ( što se tiče motoričkih sposobnosti i mentalnog stanja ) ako ih testiramo a da oni to ne znaju. Upravo je to jedan od razloga zašto je dobro uključiti dječije igrice u trening i zašto je dobro biti kreativan trener. U nastavku su navedeni neki primjeri dječijih igrica te što iz tih igrica možemo pročitati.
Sažetak (engleski) For the success of a young person, in this case a boy at the age of 14, it is essential to get him interesed for volleyball, training and progress, to motivate him and with a regular and customized training plan for his age, according to the boy's motor skills , structure and psychological state, affect its progress. This actually means that the main theme of this work is the specialization of a young athlete. As already mentioned, the boy is 14 years old and in this paper he will write a welltrained training plan according to his current and past condition and of course his motor skills. Of course this is not a final plan, but it's a very good start for designing further training and periodization, so the analysis of the situation is very much needed. To do that, and to do the job better, we need to gather as much information as possible about the athlete. Since our athlete is a child, direct conversation with him is not the best solution. Therefore, in conversation with our parents, teachers and with them with certain limits, we will find informations wich will help us to provide a more quality training plan and program. Through various games we also learn a lot about his character and his motor skills. We should be careful with children. The most accurate results we will get (about motor skills and mental status) if we test them and if they do not know it. It is just one of the reasons why it is good to include games in training and why it's good to be a creative coach. Below are some examples of children's games and things that can be read from these games.
Ključne riječi
odbojka
djeca
plan i program treninga
specijalizacija
Ključne riječi (engleski)
volleyball
children
training plan and program
specialization
Jezik hrvatski
URN:NBN urn:nbn:hr:221:061564
Studijski program Naziv: Kineziologija Vrsta studija: sveučilišni Stupanj studija: preddiplomski Akademski / stručni naziv: sveučilišni/a prvostupnik/prvostupnica (baccalaureus/baccalaurea) kineziologije (univ. bacc. cin.)
Vrsta resursa Tekst
Način izrade datoteke Izvorno digitalna
Prava pristupa Pristup korisnicima matične ustanove
Uvjeti korištenja
Datum i vrijeme pohrane 2019-03-19 13:58:17