De Marchi, M. (2018). Marketing menadžment i performanse odbojkaških klubova : završni rad (Završni rad). Split: Sveučilište u Splitu, Kineziološki fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:221:994312
De Marchi, Marina. "Marketing menadžment i performanse odbojkaških klubova : završni rad." Završni rad, Sveučilište u Splitu, Kineziološki fakultet, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:221:994312
De Marchi, Marina. "Marketing menadžment i performanse odbojkaških klubova : završni rad." Završni rad, Sveučilište u Splitu, Kineziološki fakultet, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:221:994312
De Marchi, M. (2018). 'Marketing menadžment i performanse odbojkaških klubova : završni rad', Završni rad, Sveučilište u Splitu, Kineziološki fakultet, citirano: 08.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:221:994312
De Marchi M. Marketing menadžment i performanse odbojkaških klubova : završni rad [Završni rad]. Split: Sveučilište u Splitu, Kineziološki fakultet; 2018 [pristupljeno 08.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:221:994312
M. De Marchi, "Marketing menadžment i performanse odbojkaških klubova : završni rad", Završni rad, Sveučilište u Splitu, Kineziološki fakultet, Split, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:221:994312