prikaz prve stranice dokumenta Marketinške strategije fitness centara u Splitsko-dalmatinskoj županiji
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
Marketinške strategije fitness centara u Splitsko-dalmatinskoj županiji
završni rad
Split: Sveučilište u Splitu, Kineziološki fakultet, 2019. urn:nbn:hr:221:913958

Baričević, Boško
Sveučilište u Splitu
Kineziološki fakultet

Citirajte ovaj rad

Baričević, B. (2019). Marketinške strategije fitness centara u Splitsko-dalmatinskoj županiji : završni rad (Završni rad). Split: Sveučilište u Splitu, Kineziološki fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:221:913958

Baričević, Boško. "Marketinške strategije fitness centara u Splitsko-dalmatinskoj županiji : završni rad." Završni rad, Sveučilište u Splitu, Kineziološki fakultet, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:221:913958

Baričević, Boško. "Marketinške strategije fitness centara u Splitsko-dalmatinskoj županiji : završni rad." Završni rad, Sveučilište u Splitu, Kineziološki fakultet, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:221:913958

Baričević, B. (2019). 'Marketinške strategije fitness centara u Splitsko-dalmatinskoj županiji : završni rad', Završni rad, Sveučilište u Splitu, Kineziološki fakultet, citirano: 28.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:221:913958

Baričević B. Marketinške strategije fitness centara u Splitsko-dalmatinskoj županiji : završni rad [Završni rad]. Split: Sveučilište u Splitu, Kineziološki fakultet; 2019 [pristupljeno 28.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:221:913958

B. Baričević, "Marketinške strategije fitness centara u Splitsko-dalmatinskoj županiji : završni rad", Završni rad, Sveučilište u Splitu, Kineziološki fakultet, Split, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:221:913958