Varga, M. (2017). Semiotika oglašavanja i kultura konzumerizma (Diplomski rad). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Odjel za kulturologiju. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:156:513947
Varga, Maja. "Semiotika oglašavanja i kultura konzumerizma." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Odjel za kulturologiju, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:156:513947
Varga, Maja. "Semiotika oglašavanja i kultura konzumerizma." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Odjel za kulturologiju, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:156:513947
Varga, M. (2017). 'Semiotika oglašavanja i kultura konzumerizma', Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Odjel za kulturologiju, citirano: 25.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:156:513947
Varga M. Semiotika oglašavanja i kultura konzumerizma [Diplomski rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Odjel za kulturologiju; 2017 [pristupljeno 25.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:156:513947
M. Varga, "Semiotika oglašavanja i kultura konzumerizma", Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Odjel za kulturologiju, Osijek, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:156:513947