Borojević, M. (2015). Razvijanje informatičke pismenosti kao oblik poučavanja u školskoj knjižnici (Diplomski rad). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Odjel za kulturologiju. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:156:330507
Borojević, Marko. "Razvijanje informatičke pismenosti kao oblik poučavanja u školskoj knjižnici." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Odjel za kulturologiju, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:156:330507
Borojević, Marko. "Razvijanje informatičke pismenosti kao oblik poučavanja u školskoj knjižnici." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Odjel za kulturologiju, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:156:330507
Borojević, M. (2015). 'Razvijanje informatičke pismenosti kao oblik poučavanja u školskoj knjižnici', Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Odjel za kulturologiju, citirano: 23.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:156:330507
Borojević M. Razvijanje informatičke pismenosti kao oblik poučavanja u školskoj knjižnici [Diplomski rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Odjel za kulturologiju; 2015 [pristupljeno 23.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:156:330507
M. Borojević, "Razvijanje informatičke pismenosti kao oblik poučavanja u školskoj knjižnici", Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Odjel za kulturologiju, Osijek, 2015. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:156:330507