prikaz prve stranice dokumenta Medijska koncentracija i utjecaj na formiranje medijske politike (kroz prizmu dvaju televizijskih priloga - informiranje ili propaganda?)
Rad nije dostupan
diplomski rad
Medijska koncentracija i utjecaj na formiranje medijske politike (kroz prizmu dvaju televizijskih priloga - informiranje ili propaganda?)
Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Odjel za kulturologiju, 2014. urn:nbn:hr:156:602963

Kujundžija, Tomislav
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Odjel za kulturologiju
Katedra za medijsku kulturu

Citirajte ovaj rad

Kujundžija, T. (2014). Medijska koncentracija i utjecaj na formiranje medijske politike (kroz prizmu dvaju televizijskih priloga - informiranje ili propaganda?) (Diplomski rad). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Odjel za kulturologiju. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:156:602963

Kujundžija, Tomislav. "Medijska koncentracija i utjecaj na formiranje medijske politike (kroz prizmu dvaju televizijskih priloga - informiranje ili propaganda?)." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Odjel za kulturologiju, 2014. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:156:602963

Kujundžija, Tomislav. "Medijska koncentracija i utjecaj na formiranje medijske politike (kroz prizmu dvaju televizijskih priloga - informiranje ili propaganda?)." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Odjel za kulturologiju, 2014. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:156:602963

Kujundžija, T. (2014). 'Medijska koncentracija i utjecaj na formiranje medijske politike (kroz prizmu dvaju televizijskih priloga - informiranje ili propaganda?)', Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Odjel za kulturologiju, citirano: 25.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:156:602963

Kujundžija T. Medijska koncentracija i utjecaj na formiranje medijske politike (kroz prizmu dvaju televizijskih priloga - informiranje ili propaganda?) [Diplomski rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Odjel za kulturologiju; 2014 [pristupljeno 25.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:156:602963

T. Kujundžija, "Medijska koncentracija i utjecaj na formiranje medijske politike (kroz prizmu dvaju televizijskih priloga - informiranje ili propaganda?)", Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Odjel za kulturologiju, Osijek, 2014. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:156:602963