prikaz prve stranice dokumenta Utjecaj reklama na djecu i mlade
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
Utjecaj reklama na djecu i mlade
Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Odjel za kulturologiju, 2016. urn:nbn:hr:156:542731

Vinković, Borna Karlo
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Odjel za kulturologiju
Katedra za medijsku kulturu

Citirajte ovaj rad

Vinković, B. K. (2016). Utjecaj reklama na djecu i mlade (Završni rad). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Odjel za kulturologiju. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:156:542731

Vinković, Borna Karlo. "Utjecaj reklama na djecu i mlade." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Odjel za kulturologiju, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:156:542731

Vinković, Borna Karlo. "Utjecaj reklama na djecu i mlade." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Odjel za kulturologiju, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:156:542731

Vinković, B. K. (2016). 'Utjecaj reklama na djecu i mlade', Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Odjel za kulturologiju, citirano: 26.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:156:542731

Vinković BK. Utjecaj reklama na djecu i mlade [Završni rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Odjel za kulturologiju; 2016 [pristupljeno 26.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:156:542731

B. K. Vinković, "Utjecaj reklama na djecu i mlade", Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Odjel za kulturologiju, Osijek, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:156:542731