Kreiranje stimulativnog ugođaja kupovine u Muller prodavaonicama
Libertas međunarodno sveučilište
Buneta, A. (2018). Kreiranje stimulativnog ugođaja kupovine u Muller prodavaonicama (Završni rad). Zagreb: Libertas međunarodno sveučilište. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:223:059963
Buneta, Anđela. "Kreiranje stimulativnog ugođaja kupovine u Muller prodavaonicama." Završni rad, Libertas međunarodno sveučilište, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:223:059963
Buneta, Anđela. "Kreiranje stimulativnog ugođaja kupovine u Muller prodavaonicama." Završni rad, Libertas međunarodno sveučilište, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:223:059963
Buneta, A. (2018). 'Kreiranje stimulativnog ugođaja kupovine u Muller prodavaonicama', Završni rad, Libertas međunarodno sveučilište, citirano: 22.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:223:059963
Buneta A. Kreiranje stimulativnog ugođaja kupovine u Muller prodavaonicama [Završni rad]. Zagreb: Libertas međunarodno sveučilište; 2018 [pristupljeno 22.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:223:059963
A. Buneta, "Kreiranje stimulativnog ugođaja kupovine u Muller prodavaonicama", Završni rad, Libertas međunarodno sveučilište, Zagreb, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:223:059963