Korištenje C++ programskog jezika u stvaranju UE4 scene
Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Odjel za matematiku, 2018. urn:nbn:hr:126:007737
Cvjetković, Mitar
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku Odjel za matematiku Zavod za primijenjenu matematiku i računarstvo Katedra za računarstvo i strojno učenje
Cvjetković, M. (2018). Korištenje C++ programskog jezika u stvaranju UE4 scene (Završni rad). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Odjel za matematiku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:126:007737
Cvjetković, Mitar. "Korištenje C++ programskog jezika u stvaranju UE4 scene." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Odjel za matematiku, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:126:007737
Cvjetković, Mitar. "Korištenje C++ programskog jezika u stvaranju UE4 scene." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Odjel za matematiku, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:126:007737
Cvjetković, M. (2018). 'Korištenje C++ programskog jezika u stvaranju UE4 scene', Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Odjel za matematiku, citirano: 08.01.2025., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:126:007737
Cvjetković M. Korištenje C++ programskog jezika u stvaranju UE4 scene [Završni rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Odjel za matematiku; 2018 [pristupljeno 08.01.2025.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:126:007737
M. Cvjetković, "Korištenje C++ programskog jezika u stvaranju UE4 scene", Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Odjel za matematiku, Osijek, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:126:007737