prikaz prve stranice dokumenta Toxic epidermal necrolysis associated with carvedilol treatment
Rad nije dostupan
Znanstveni rad - Prikaz slučaja
Toxic epidermal necrolysis associated with carvedilol treatment
Int. Journal of Clinical Pharmacology and Therapeutics, 48 (2010), 08; 549-551. https://doi.org/10.5414/CPP48549


Citirajte ovaj rad

Vlahović Palčevski, V., Milić, S., Hauser, G., Protic, A., Župan, Ž. .., Reljic, M. i Štimac, D. (2010). Toxic epidermal necrolysis associated with carvedilol treatment. Int. Journal of Clinical Pharmacology and Therapeutics, 48. (08), 549-551. doi: 10.5414/CPP48549

Vlahović Palčevski, Vera, et al. "Toxic epidermal necrolysis associated with carvedilol treatment." Int. Journal of Clinical Pharmacology and Therapeutics, vol. 48, br. 08, 2010, str. 549-551. https://doi.org/10.5414/CPP48549

Vlahović Palčevski, Vera, Sandra Milić, Goran Hauser, Alen Protic, Željko . Župan, M. Reljic i Davor Štimac. "Toxic epidermal necrolysis associated with carvedilol treatment." Int. Journal of Clinical Pharmacology and Therapeutics 48, br. 08 (2010): 549-551. https://doi.org/10.5414/CPP48549

Vlahović Palčevski, V., et al. (2010) 'Toxic epidermal necrolysis associated with carvedilol treatment', Int. Journal of Clinical Pharmacology and Therapeutics, 48(08), str. 549-551. doi: 10.5414/CPP48549

Vlahović Palčevski V, Milić S, Hauser G, Protic A, Župan Ž., Reljic M, i sur.. Toxic epidermal necrolysis associated with carvedilol treatment. Int. Journal of Clinical Pharmacology and Therapeutics [Internet]. 01.08.2010. [pristupljeno 18.05.2024.];48(08):549-551. doi: 10.5414/CPP48549

V. Vlahović Palčevski, et al., "Toxic epidermal necrolysis associated with carvedilol treatment", Int. Journal of Clinical Pharmacology and Therapeutics, vol. 48, br. 08, str. 549-551, Kolovoz 2010. [Online]. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:184:829107. [Citirano: 18.05.2024.]