Znanstveni rad - Prikaz slučaja
Allergic reactions- outcome of sertraline and escitalopram treatments
Psychiatria Danubina, 23 (2011), 1; 120-122. urn:nbn:hr:184:149221


Citirajte ovaj rad

Dadić Hero, E., Ružić, K., Grahovac, T., Graovac, M., Žarković Palijan, T. i Šepić Grahovac, D. (2011). Allergic reactions- outcome of sertraline and escitalopram treatments. Psychiatria Danubina, 23. (1), 120-122. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:184:149221

Dadić Hero, Elizabeta, et al. "Allergic reactions- outcome of sertraline and escitalopram treatments." Psychiatria Danubina, vol. 23, br. 1, 2011, str. 120-122. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:184:149221

Dadić Hero, Elizabeta, Klementina Ružić, Tanja Grahovac, Mirjana Graovac, Tija Žarković Palijan i Dubravka Šepić Grahovac. "Allergic reactions- outcome of sertraline and escitalopram treatments." Psychiatria Danubina 23, br. 1 (2011): 120-122. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:184:149221

Dadić Hero, E., et al. (2011) 'Allergic reactions- outcome of sertraline and escitalopram treatments', Psychiatria Danubina, 23(1), str. 120-122. Preuzeto s: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:184:149221 (Datum pristupa: 19.05.2024.)

Dadić Hero E, Ružić K, Grahovac T, Graovac M, Žarković Palijan T, Šepić Grahovac D. Allergic reactions- outcome of sertraline and escitalopram treatments. Psychiatria Danubina [Internet]. 2011. [pristupljeno 19.05.2024.];23(1):120-122. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:184:149221

E. Dadić Hero, K. Ružić, T. Grahovac, M. Graovac, T. Žarković Palijan i D. Šepić Grahovac, "Allergic reactions- outcome of sertraline and escitalopram treatments", Psychiatria Danubina, vol. 23, br. 1, str. 120-122, 2011. [Online]. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:184:149221. [Citirano: 19.05.2024.]