diplomski rad
Hitni psihijatrijski sindromi izazvani lijekovima
Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Medicinski fakultet, 2023. urn:nbn:hr:105:655597

Marić, Matej
Sveučilište u Zagrebu
Medicinski fakultet
KATEDRA ZA PSIHIJATRIJU I PSIHOLOŠKU MEDICINU

Citirajte ovaj rad

Marić, M. (2023). Hitni psihijatrijski sindromi izazvani lijekovima (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Medicinski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:105:655597

Marić, Matej. "Hitni psihijatrijski sindromi izazvani lijekovima." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Medicinski fakultet, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:105:655597

Marić, Matej. "Hitni psihijatrijski sindromi izazvani lijekovima." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Medicinski fakultet, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:105:655597

Marić, M. (2023). 'Hitni psihijatrijski sindromi izazvani lijekovima', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Medicinski fakultet, citirano: 20.02.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:105:655597

Marić M. Hitni psihijatrijski sindromi izazvani lijekovima [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Medicinski fakultet; 2023 [pristupljeno 20.02.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:105:655597

M. Marić, "Hitni psihijatrijski sindromi izazvani lijekovima", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Medicinski fakultet, Zagreb, 2023. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:105:655597