Kapusta, V. (2019). Važnost boja u marketingu i njihov utjecaj na potrošače (Završni rad). Čakovec: Međimursko veleučilište u Čakovcu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:658515
Kapusta, Valentina. "Važnost boja u marketingu i njihov utjecaj na potrošače." Završni rad, Međimursko veleučilište u Čakovcu, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:658515
Kapusta, Valentina. "Važnost boja u marketingu i njihov utjecaj na potrošače." Završni rad, Međimursko veleučilište u Čakovcu, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:658515
Kapusta, V. (2019). 'Važnost boja u marketingu i njihov utjecaj na potrošače', Završni rad, Međimursko veleučilište u Čakovcu, citirano: 18.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:658515
Kapusta V. Važnost boja u marketingu i njihov utjecaj na potrošače [Završni rad]. Čakovec: Međimursko veleučilište u Čakovcu; 2019 [pristupljeno 18.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:658515
V. Kapusta, "Važnost boja u marketingu i njihov utjecaj na potrošače", Završni rad, Međimursko veleučilište u Čakovcu, Čakovec, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:658515