Sažetak | U ovom radu opisuje se proces izrade 2D platformer igre, u razvojnom okruženju Unity. Unity je jedan od najpopularnijih alata za izradu igara u današnje vrijeme. Korisničko sučelje jednostavno je napravljeno, a zahvaljujući unaprijed ugrađenim svojstvima, nije potrebno široko prethodno znanje za izradu programa. Programski jezik koji se koristi je C#, a program Visual Studio.
Sam rad objašnjava postupak od samoga početka - postavljanja scene. Navodi se programiranje glavne kamere i njeno značenje. Sljedeći je korak postavljanje pozadine, nakon čega se dizajnira izgled same razine. Platforme po kojima se igrač može kretati jedno su od glavnih obilježja platformera. U ovoj se igri koriste tri vrste takvih platformi – statičke, pokretne i kružne. Osim platformi, važan su dio svake igre sam igrač i neprijatelji koje je potrebno poraziti. Rad opisuje animaciju i programsku skriptu igrača i neprijatelja te njihovu interakciju. Interakcija igrača i neprijatelja podrazumijeva oduzimanje života, odnosno uništenje igrača ili pak, s druge strane, uništavanje neprijatelja. Ova se dva scenarija omogućuju sudaračima (eng. Collider). Istom se komponentom koristi i programski kod za skupljanje novčića. Cilj same igre je pobijediti glavnog neprijatelja. Ukoliko igrač uspije, pokreće se pobjednička scena, a ako ne uspije, već je ubijen od strane neprijatelja i scena koja se otvara je gubitnička (eng. Game Over). Posljednji se dio rada bavi detaljnijim objašnjavanjem pojedinih scena i glavnog menija. Iz glavnog menija se može pristupiti i onome za opcije. Meni za opcije sadrži traku za podešavanje zvuka. Sam zvuk dodaje se igrici na samome kraju. Osim pozadinske glazbe, koja se podešava u ranije spomenutom meniju, postoje i zvukovi za igrača, neprijatelje i novčiće. Igrač sadrži zvuk koji se aktivira kada izgubi život, dok neprijatelji zvuk sadrže uz animaciju uništenja. Zvuk novčića se povezuje sa samim skupljanjem, aktivira se kada se dotaknu igrač i sudarač novčića. |