prikaz prve stranice dokumenta Učinkovitost digitalnog marketinga s aspekta korisnika
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
Učinkovitost digitalnog marketinga s aspekta korisnika
Čakovec: Međimursko veleučilište u Čakovcu, 2021. urn:nbn:hr:110:416020

Marčec, Lea
Međimursko veleučilište u Čakovcu

Citirajte ovaj rad

Marčec, L. (2021). Učinkovitost digitalnog marketinga s aspekta korisnika (Završni rad). Čakovec: Međimursko veleučilište u Čakovcu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:416020

Marčec, Lea. "Učinkovitost digitalnog marketinga s aspekta korisnika." Završni rad, Međimursko veleučilište u Čakovcu, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:416020

Marčec, Lea. "Učinkovitost digitalnog marketinga s aspekta korisnika." Završni rad, Međimursko veleučilište u Čakovcu, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:416020

Marčec, L. (2021). 'Učinkovitost digitalnog marketinga s aspekta korisnika', Završni rad, Međimursko veleučilište u Čakovcu, citirano: 02.06.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:416020

Marčec L. Učinkovitost digitalnog marketinga s aspekta korisnika [Završni rad]. Čakovec: Međimursko veleučilište u Čakovcu; 2021 [pristupljeno 02.06.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:416020

L. Marčec, "Učinkovitost digitalnog marketinga s aspekta korisnika", Završni rad, Međimursko veleučilište u Čakovcu, Čakovec, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:416020