Mrazović, D. (2015). Uloga marketinga u popularizaciji vatrogastva u Republici Hrvatskoj (Završni rad). Čakovec: Međimursko veleučilište u Čakovcu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:995712
Mrazović, Damir. "Uloga marketinga u popularizaciji vatrogastva u Republici Hrvatskoj." Završni rad, Međimursko veleučilište u Čakovcu, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:995712
Mrazović, Damir. "Uloga marketinga u popularizaciji vatrogastva u Republici Hrvatskoj." Završni rad, Međimursko veleučilište u Čakovcu, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:995712
Mrazović, D. (2015). 'Uloga marketinga u popularizaciji vatrogastva u Republici Hrvatskoj', Završni rad, Međimursko veleučilište u Čakovcu, citirano: 24.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:995712
Mrazović D. Uloga marketinga u popularizaciji vatrogastva u Republici Hrvatskoj [Završni rad]. Čakovec: Međimursko veleučilište u Čakovcu; 2015 [pristupljeno 24.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:995712
D. Mrazović, "Uloga marketinga u popularizaciji vatrogastva u Republici Hrvatskoj", Završni rad, Međimursko veleučilište u Čakovcu, Čakovec, 2015. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:995712