Zorman, L. (2015). Upravljanje marketingom u turističkoj destinaciji (Završni rad). Čakovec: Međimursko veleučilište u Čakovcu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:326603
Zorman, Lidija. "Upravljanje marketingom u turističkoj destinaciji." Završni rad, Međimursko veleučilište u Čakovcu, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:326603
Zorman, Lidija. "Upravljanje marketingom u turističkoj destinaciji." Završni rad, Međimursko veleučilište u Čakovcu, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:326603
Zorman, L. (2015). 'Upravljanje marketingom u turističkoj destinaciji', Završni rad, Međimursko veleučilište u Čakovcu, citirano: 19.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:326603
Zorman L. Upravljanje marketingom u turističkoj destinaciji [Završni rad]. Čakovec: Međimursko veleučilište u Čakovcu; 2015 [pristupljeno 19.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:326603
L. Zorman, "Upravljanje marketingom u turističkoj destinaciji", Završni rad, Međimursko veleučilište u Čakovcu, Čakovec, 2015. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:326603