Mužar, D. (2016). Marketinški aspekti razvoja turističke destinacije (Završni rad). Čakovec: Međimursko veleučilište u Čakovcu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:843018
Mužar, Dijana. "Marketinški aspekti razvoja turističke destinacije." Završni rad, Međimursko veleučilište u Čakovcu, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:843018
Mužar, Dijana. "Marketinški aspekti razvoja turističke destinacije." Završni rad, Međimursko veleučilište u Čakovcu, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:843018
Mužar, D. (2016). 'Marketinški aspekti razvoja turističke destinacije', Završni rad, Međimursko veleučilište u Čakovcu, citirano: 08.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:843018
Mužar D. Marketinški aspekti razvoja turističke destinacije [Završni rad]. Čakovec: Međimursko veleučilište u Čakovcu; 2016 [pristupljeno 08.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:843018
D. Mužar, "Marketinški aspekti razvoja turističke destinacije", Završni rad, Međimursko veleučilište u Čakovcu, Čakovec, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:843018