prikaz prve stranice dokumenta Suvremeni marketing i strategije 21. stoljeća
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
Suvremeni marketing i strategije 21. stoljeća
Čakovec: Međimursko veleučilište u Čakovcu, 2016. urn:nbn:hr:110:040022

Sokol, Ivana
Međimursko veleučilište u Čakovcu
Menadžment turizma i sporta

Citirajte ovaj rad

Sokol, I. (2016). Suvremeni marketing i strategije 21. stoljeća (Završni rad). Čakovec: Međimursko veleučilište u Čakovcu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:040022

Sokol, Ivana. "Suvremeni marketing i strategije 21. stoljeća." Završni rad, Međimursko veleučilište u Čakovcu, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:040022

Sokol, Ivana. "Suvremeni marketing i strategije 21. stoljeća." Završni rad, Međimursko veleučilište u Čakovcu, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:040022

Sokol, I. (2016). 'Suvremeni marketing i strategije 21. stoljeća', Završni rad, Međimursko veleučilište u Čakovcu, citirano: 08.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:040022

Sokol I. Suvremeni marketing i strategije 21. stoljeća [Završni rad]. Čakovec: Međimursko veleučilište u Čakovcu; 2016 [pristupljeno 08.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:040022

I. Sokol, "Suvremeni marketing i strategije 21. stoljeća", Završni rad, Međimursko veleučilište u Čakovcu, Čakovec, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:040022