Pristup korisnicima matične ustanove
Specifičnosti međunarodnog marketinga
Međimursko veleučilište u Čakovcu
Menadžment turizma i sporta
Blaži, P. (2016). Specifičnosti međunarodnog marketinga (Završni rad). Čakovec: Međimursko veleučilište u Čakovcu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:465308
Blaži, Petra. "Specifičnosti međunarodnog marketinga." Završni rad, Međimursko veleučilište u Čakovcu, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:465308
Blaži, Petra. "Specifičnosti međunarodnog marketinga." Završni rad, Međimursko veleučilište u Čakovcu, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:465308
Blaži, P. (2016). 'Specifičnosti međunarodnog marketinga', Završni rad, Međimursko veleučilište u Čakovcu, citirano: 15.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:465308
Blaži P. Specifičnosti međunarodnog marketinga [Završni rad]. Čakovec: Međimursko veleučilište u Čakovcu; 2016 [pristupljeno 15.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:465308
P. Blaži, "Specifičnosti međunarodnog marketinga", Završni rad, Međimursko veleučilište u Čakovcu, Čakovec, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:465308