prikaz prve stranice dokumenta Utjecaj marki i privatnih robnih marki na donošenje odluke o kupovini
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
Utjecaj marki i privatnih robnih marki na donošenje odluke o kupovini
Čakovec: Međimursko veleučilište u Čakovcu, 2016. urn:nbn:hr:110:178235

Mešnjak, Andreja
Međimursko veleučilište u Čakovcu

Citirajte ovaj rad

Mešnjak, A. (2016). Utjecaj marki i privatnih robnih marki na donošenje odluke o kupovini (Završni rad). Čakovec: Međimursko veleučilište u Čakovcu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:178235

Mešnjak, Andreja. "Utjecaj marki i privatnih robnih marki na donošenje odluke o kupovini." Završni rad, Međimursko veleučilište u Čakovcu, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:178235

Mešnjak, Andreja. "Utjecaj marki i privatnih robnih marki na donošenje odluke o kupovini." Završni rad, Međimursko veleučilište u Čakovcu, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:178235

Mešnjak, A. (2016). 'Utjecaj marki i privatnih robnih marki na donošenje odluke o kupovini', Završni rad, Međimursko veleučilište u Čakovcu, citirano: 19.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:178235

Mešnjak A. Utjecaj marki i privatnih robnih marki na donošenje odluke o kupovini [Završni rad]. Čakovec: Međimursko veleučilište u Čakovcu; 2016 [pristupljeno 19.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:178235

A. Mešnjak, "Utjecaj marki i privatnih robnih marki na donošenje odluke o kupovini", Završni rad, Međimursko veleučilište u Čakovcu, Čakovec, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:178235