prikaz prve stranice dokumenta Stvaranje marke i pozicioniranje na tržištu
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
Stvaranje marke i pozicioniranje na tržištu
Čakovec: Međimursko veleučilište u Čakovcu, 2017. urn:nbn:hr:110:761112

Kovačić, Anamarija
Međimursko veleučilište u Čakovcu

Citirajte ovaj rad

Kovačić, A. (2017). Stvaranje marke i pozicioniranje na tržištu (Završni rad). Čakovec: Međimursko veleučilište u Čakovcu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:761112

Kovačić, Anamarija. "Stvaranje marke i pozicioniranje na tržištu." Završni rad, Međimursko veleučilište u Čakovcu, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:761112

Kovačić, Anamarija. "Stvaranje marke i pozicioniranje na tržištu." Završni rad, Međimursko veleučilište u Čakovcu, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:761112

Kovačić, A. (2017). 'Stvaranje marke i pozicioniranje na tržištu', Završni rad, Međimursko veleučilište u Čakovcu, citirano: 19.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:761112

Kovačić A. Stvaranje marke i pozicioniranje na tržištu [Završni rad]. Čakovec: Međimursko veleučilište u Čakovcu; 2017 [pristupljeno 19.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:761112

A. Kovačić, "Stvaranje marke i pozicioniranje na tržištu", Završni rad, Međimursko veleučilište u Čakovcu, Čakovec, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:761112