Guzi, K. (2018). Snaga i utjecaj gerila marketinga na percepciju potrošača o marci (Specijalistički diplomski stručni). Čakovec: Međimursko veleučilište u Čakovcu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:161383
Guzi, Kristina. "Snaga i utjecaj gerila marketinga na percepciju potrošača o marci." Specijalistički diplomski stručni, Međimursko veleučilište u Čakovcu, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:161383
Guzi, Kristina. "Snaga i utjecaj gerila marketinga na percepciju potrošača o marci." Specijalistički diplomski stručni, Međimursko veleučilište u Čakovcu, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:161383
Guzi, K. (2018). 'Snaga i utjecaj gerila marketinga na percepciju potrošača o marci', Specijalistički diplomski stručni, Međimursko veleučilište u Čakovcu, citirano: 08.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:161383
Guzi K. Snaga i utjecaj gerila marketinga na percepciju potrošača o marci [Specijalistički diplomski stručni]. Čakovec: Međimursko veleučilište u Čakovcu; 2018 [pristupljeno 08.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:161383
K. Guzi, "Snaga i utjecaj gerila marketinga na percepciju potrošača o marci", Specijalistički diplomski stručni, Međimursko veleučilište u Čakovcu, Čakovec, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:110:161383