Gagić, M. (2022). UTJECAJ OSOBNIH ČIMBENIKA NA GENERACIJU Z PRILIKOM ODABIRA ON-LINE TRGOVINE ODJEĆOM (Završni rad). Split: Sveučilište u Splitu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:843731
Gagić, Mladenka. "UTJECAJ OSOBNIH ČIMBENIKA NA GENERACIJU Z PRILIKOM ODABIRA ON-LINE TRGOVINE ODJEĆOM." Završni rad, Sveučilište u Splitu, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:843731
Gagić, Mladenka. "UTJECAJ OSOBNIH ČIMBENIKA NA GENERACIJU Z PRILIKOM ODABIRA ON-LINE TRGOVINE ODJEĆOM." Završni rad, Sveučilište u Splitu, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:843731
Gagić, M. (2022). 'UTJECAJ OSOBNIH ČIMBENIKA NA GENERACIJU Z PRILIKOM ODABIRA ON-LINE TRGOVINE ODJEĆOM', Završni rad, Sveučilište u Splitu, citirano: 28.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:843731
Gagić M. UTJECAJ OSOBNIH ČIMBENIKA NA GENERACIJU Z PRILIKOM ODABIRA ON-LINE TRGOVINE ODJEĆOM [Završni rad]. Split: Sveučilište u Splitu; 2022 [pristupljeno 28.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:843731
M. Gagić, "UTJECAJ OSOBNIH ČIMBENIKA NA GENERACIJU Z PRILIKOM ODABIRA ON-LINE TRGOVINE ODJEĆOM", Završni rad, Sveučilište u Splitu, Split, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:843731