Mamić, M. (2022). KOMERCIJALNE PRILIKE SEGMENTACIJE KUPACA (Završni rad). Split: Sveučilište u Splitu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:989629
Mamić, Matija. "KOMERCIJALNE PRILIKE SEGMENTACIJE KUPACA." Završni rad, Sveučilište u Splitu, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:989629
Mamić, Matija. "KOMERCIJALNE PRILIKE SEGMENTACIJE KUPACA." Završni rad, Sveučilište u Splitu, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:989629
Mamić, M. (2022). 'KOMERCIJALNE PRILIKE SEGMENTACIJE KUPACA', Završni rad, Sveučilište u Splitu, citirano: 01.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:989629
Mamić M. KOMERCIJALNE PRILIKE SEGMENTACIJE KUPACA [Završni rad]. Split: Sveučilište u Splitu; 2022 [pristupljeno 01.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:989629
M. Mamić, "KOMERCIJALNE PRILIKE SEGMENTACIJE KUPACA", Završni rad, Sveučilište u Splitu, Split, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:989629