Šefčić, L. (2022). UTJECAJ ORGANIZACIJE HOTELSKE PRODAJE NA USPJEŠNO POSLOVANJE HOTELA (Specijalistički diplomski stručni). Split: Sveučilište u Splitu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:969109
Šefčić, Luciana. "UTJECAJ ORGANIZACIJE HOTELSKE PRODAJE NA USPJEŠNO POSLOVANJE HOTELA." Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Splitu, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:969109
Šefčić, Luciana. "UTJECAJ ORGANIZACIJE HOTELSKE PRODAJE NA USPJEŠNO POSLOVANJE HOTELA." Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Splitu, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:969109
Šefčić, L. (2022). 'UTJECAJ ORGANIZACIJE HOTELSKE PRODAJE NA USPJEŠNO POSLOVANJE HOTELA', Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Splitu, citirano: 08.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:969109
Šefčić L. UTJECAJ ORGANIZACIJE HOTELSKE PRODAJE NA USPJEŠNO POSLOVANJE HOTELA [Specijalistički diplomski stručni]. Split: Sveučilište u Splitu; 2022 [pristupljeno 08.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:969109
L. Šefčić, "UTJECAJ ORGANIZACIJE HOTELSKE PRODAJE NA USPJEŠNO POSLOVANJE HOTELA", Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Splitu, Split, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:969109