prikaz prve stranice dokumenta UTJECAJNI ČIMBENICI NA PONAŠANJE MLADIH POTROŠAČA PRI KUPNJI MOBILNIH UREĐAJA
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
UTJECAJNI ČIMBENICI NA PONAŠANJE MLADIH POTROŠAČA PRI KUPNJI MOBILNIH UREĐAJA
Split: Sveučilište u Splitu, 2022. urn:nbn:hr:228:530508

Milan-Stude, Nikola
Sveučilište u Splitu
Sveučilišni odjel za stručne studije
Odsjek za menadžment, trgovinu i turizam

Citirajte ovaj rad

Milan Stude, N. (2022). UTJECAJNI ČIMBENICI NA PONAŠANJE MLADIH POTROŠAČA PRI KUPNJI MOBILNIH UREĐAJA (Završni rad). Split: Sveučilište u Splitu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:530508

Milan Stude, Nikola. "UTJECAJNI ČIMBENICI NA PONAŠANJE MLADIH POTROŠAČA PRI KUPNJI MOBILNIH UREĐAJA." Završni rad, Sveučilište u Splitu, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:530508

Milan Stude, Nikola. "UTJECAJNI ČIMBENICI NA PONAŠANJE MLADIH POTROŠAČA PRI KUPNJI MOBILNIH UREĐAJA." Završni rad, Sveučilište u Splitu, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:530508

Milan Stude, N. (2022). 'UTJECAJNI ČIMBENICI NA PONAŠANJE MLADIH POTROŠAČA PRI KUPNJI MOBILNIH UREĐAJA', Završni rad, Sveučilište u Splitu, citirano: 17.07.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:530508

Milan Stude N. UTJECAJNI ČIMBENICI NA PONAŠANJE MLADIH POTROŠAČA PRI KUPNJI MOBILNIH UREĐAJA [Završni rad]. Split: Sveučilište u Splitu; 2022 [pristupljeno 17.07.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:530508

N. Milan Stude, "UTJECAJNI ČIMBENICI NA PONAŠANJE MLADIH POTROŠAČA PRI KUPNJI MOBILNIH UREĐAJA", Završni rad, Sveučilište u Splitu, Split, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:530508