Milan Stude, N. (2022). UTJECAJNI ČIMBENICI NA PONAŠANJE MLADIH POTROŠAČA PRI KUPNJI MOBILNIH UREĐAJA (Završni rad). Split: Sveučilište u Splitu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:530508
Milan Stude, Nikola. "UTJECAJNI ČIMBENICI NA PONAŠANJE MLADIH POTROŠAČA PRI KUPNJI MOBILNIH UREĐAJA." Završni rad, Sveučilište u Splitu, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:530508
Milan Stude, Nikola. "UTJECAJNI ČIMBENICI NA PONAŠANJE MLADIH POTROŠAČA PRI KUPNJI MOBILNIH UREĐAJA." Završni rad, Sveučilište u Splitu, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:530508
Milan Stude, N. (2022). 'UTJECAJNI ČIMBENICI NA PONAŠANJE MLADIH POTROŠAČA PRI KUPNJI MOBILNIH UREĐAJA', Završni rad, Sveučilište u Splitu, citirano: 01.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:530508
Milan Stude N. UTJECAJNI ČIMBENICI NA PONAŠANJE MLADIH POTROŠAČA PRI KUPNJI MOBILNIH UREĐAJA [Završni rad]. Split: Sveučilište u Splitu; 2022 [pristupljeno 01.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:530508
N. Milan Stude, "UTJECAJNI ČIMBENICI NA PONAŠANJE MLADIH POTROŠAČA PRI KUPNJI MOBILNIH UREĐAJA", Završni rad, Sveučilište u Splitu, Split, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:530508