Naslov IZRADA BORILAČKE IGRE U UNITY OKRUŽENJU
Naslov (engleski) FIGHTING GAME DEVELOPMENT IN UNITY
Autor Lea Meter
Mentor Toma Rončević (mentor)
Član povjerenstva Igor Nazor (član povjerenstva)
Član povjerenstva Ivica Ružić (član povjerenstva)
Ustanova koja je dodijelila akademski / stručni stupanj Sveučilište u Splitu (Sveučilišni odjel za stručne studije) (Odsjek za računarstvo) Split
Datum i država obrane 2022-09-22, Hrvatska
Znanstveno / umjetničko područje, polje i grana TEHNIČKE ZNANOSTI Računarstvo
Sažetak U ovom završnom radu napravljena je borilačka igra korištenjem pogonskog alata Unity (engl. Unity game engine). Funkcionalnosti su implementirane pisanjem skripti u C# programskom jeziku, a uz razvojno okruženje Unityja korišten je i Visual Studio za pisanje skripta. Ovim radom upoznaju se nužni koraci potrebni za izradu igre koje bi na većem projektu realiziralo više ljudi. To obuhvaća dizajn igre, korisničko sučelje, atmosferu i zvučne efekte, izradu animacija i implementiranja potrebnih funkcionalnosti u kôdu. Ovaj, inače kompleksan proces izrade igre pojednostavljuje se korištenjem Unity razvojnog okruženja. Umjesto toga, programer se može posvetiti dizajnu igre, proširiti postojeće funkcionalnosti te ih prilagoditi potrebama igre. Cilj završnog rada je bio realizirati igricu u kojoj se korisnik (jedan igrač protiv računala) ili korisnici (igrač protiv igrača) mogu zabaviti u nadmetanju s protivnikom. Igra pripada žanru borilačkih igara, odnosno tuče jedan na jedan koja se odvija u 2D svijetu s iluzijom 3D svijeta (igrač može ići gore dolje), zvan izometrijski pogled (engl. Isometric View). Igrica je inspirirana starim arkadnim igrama jednostavnog pikseliziranog 2D izgleda s mogućnosti odabira likova različitih sposobnosti. Borci se tuku sve dok jedan ne dođe do pobjede, odnosno osvojene tri runde. U slučaju borbe protiv računala, napravljen je jednostavni program koji traži ljudskog igrača korištenjem A* algoritma te se bori nasumičnim odabirom udaraca. U prvom dijelu rada detaljnije su opisane korištene tehnologije, a u drugom implementacija same igre.
Sažetak (engleski) In this graduate thesis, a fighting game was made in the Unity game engine. The functionalities were implemented by writing scripts in the C# programming language, in addition to Unity, Visual Studio was used to write scripts. This work introduces the steps necessary in game development which would be realized by several people on a bigger project. This includes, game design, user interface, atmosphere and sound effects, animation design and 1 implementation of necessary functionalities in the code. Using the Unity development environment simplifies this otherwise complex game development process. Instead, developer can dedicate himself to the design, expand the existing functionalities and adapt them to the needs of the game. The goal of the graduate thesis was to realize a game in which the user (one player against a computer) or users (player vs. player) can have fun competing. The game belongs to the genre of one-on-one fighter games that takes place in a 2D world with the illusion of a 3D world (the player can go up and down), called isometric view (engl. Isometric View). The game is inspired by old arcade games that had a simple pixelated 2D look with an option to choose fighter of different abilities. Fighters fight until one gets three victories, after which he is the winner. In the case of a fighter against a computer, a simple program was created that tracks the opponent utilizing the A* algorithm. First part of the thesis describes used technologies while the second part describes implemented functionalities.
Ključne riječi
pogonski alat Unity
programski jezik C#
2D igra
Ključne riječi (engleski)
Unity game engine
programming language C#
2D game
Jezik hrvatski
URN:NBN urn:nbn:hr:228:351489
Studijski program Naziv: Računarstvo Vrsta studija: stručni Stupanj studija: preddiplomski Akademski / stručni naziv: sveučilišni/a prvostupnik/ prvostupnica (baccalaureus/baccalaurea) inženjer/inženjerka računarstva (univ. bacc. ing. comp.)
Vrsta resursa Tekst
Način izrade datoteke Izvorno digitalna
Prava pristupa Pristup korisnicima matične ustanove
Uvjeti korištenja
Datum i vrijeme pohrane 2022-12-07 13:33:45