Naslov DIGITALIZACIJA POSLOVANJA DESTINACIJSKE MENADŽMENT KOMPANIJE
Naslov (engleski) DIGITALIZATION OF DESTINATION MANAGEMENT COMPANY OPERATIONS
Autor Darija Milić
Mentor Mijana Matošević Radić (mentor)
Član povjerenstva Anita Krolo - Crvelin (član povjerenstva)
Član povjerenstva Danijela Perkušić Malkoč (član povjerenstva)
Ustanova koja je dodijelila akademski / stručni stupanj Sveučilište u Splitu (Sveučilišni odjel za stručne studije) (Odsjek za menadžment, trgovinu i turizam) Split
Datum i država obrane 2023-08-30, Hrvatska
Znanstveno / umjetničko područje, polje i grana DRUŠTVENE ZNANOSTI Ekonomija
Sažetak Destinacijska menadžment kompanija (DMK) receptivna je turistička agencija koja primarno ostvaruje prihode prodajom složenih turističkih proizvoda više dodane vrijednosti. Uloga destinacijske menadžment kompanije u razvoju turizma u destinaciji ogleda se u podizanju kvalitete turističkog proizvoda destinacije u kojoj djeluje upravo kroz razvoj složenih turističkih proizvoda visoke dodane vrijednosti, čime se povećava atraktivnost, a samim tim i konkurentnost destinacije na turističkom tržištu. Sve veća primjena suvremene informacijskokomunikacijske tehnologije ne samo u poslovanju, nego i u načinu života općenito, dovodi do potrebe promišljanja prilagodbe poslovanja digitaliziranom načinu života i rada, što je obuhvaćeno pojmom digitalizacije poslovanja. Dakle, digitalizacija poslovanja predstavlja transformaciju standardnog poslovanja koristeći digitalne alate poput društvenih mreža, web – stranica i slično. Proces digitalizacije poslovanja donosi brojne prednosti poput povećane učinkovitost, smanjene mogućnosti ljudske pogreške, smanjenih operativnih troškova, brže analize podataka i dr. U praktičnom dijelu rada objašnjen je dio procesa digitalizacije poslovanja destinacijske menadžment kompanije koji se odnosi na kreiranje web stranice destinacijske menadžment kompanije koji uzima u obzir aktualne trendove koji su prisutni na tržištu, kao i sve strukturne i vizualne komponente koje kvalitetna web stranica treba imati. Iako izrada kvalitetne web stranice predstavlja samo jedan segment digitalizacije poslovan ja destinacijskih menadžment kompanija, jasno pokazuje na koji način implementacijom digitalnih rješenja, destinacijska menadžment kompanija može diversificirati svoje poslovanje i graditi konkurentsku prednost na tržištu.
Sažetak (engleski) Destination Management Company (DMC) is a receptive tourist agency that primarily generates income by selling complex tourist products with higher added value. The role of the destination management company in the development of tourism in the destination is reflected in raising the quality of the tourist product of the destination in which it operates precisely through the development of complex tourist products of high added value, which increases the attractiveness and thus the competitiveness of the destination on the tourist market. The increasing application of modern information and communication technology not only in business, but also in the way of life in general, leads to the need to think about the adaptation of business to a digitized way of life and work, which is covered by the concept of digitalization of business. Therefore, digitalization of business represents the transformation of standard business using digital tools such as social networks, websites and the like. The process of digitalization of business brings many advantages, such as increased efficiency, reduced possibility of human error, reduced operating costs, faster data analysis, etc. In the practical part of the paper, part of the process of digitizing the business of the destination management company is explained, which relates to the creation of the website of the destination management company, which takes taking into account the current trends that are present on the market, as well as all the structural and visual components that a quality website should have. Although the creation of a high-quality website represents only one segment of the digitization of the business of destination management companies, it clearly shows how, by implementing digital solutions, a destination management company can diversify its business and build a competitive advantage on the market.
Ključne riječi
destinacijska menadžment kompanija
digitalizacija poslovanja
informacijskokomunikacijska tehnologija
web stranica
Ključne riječi (engleski)
destination management company
digitization of business
information and communication technology
website
Jezik hrvatski
URN:NBN urn:nbn:hr:228:572946
Studijski program Naziv: Menadžment trgovine i turizma Vrsta studija: stručni Stupanj studija: specijalistički diplomski Akademski / stručni naziv: stručni/a specijalist/ specijalistica ekonomije (struč. spec. oec.)
Vrsta resursa Tekst
Način izrade datoteke Izvorno digitalna
Prava pristupa Otvoreni pristup
Uvjeti korištenja
Datum i vrijeme pohrane 2023-08-31 06:18:06