Naslov MENADŽMENT DOGAĐAJA NA PRIMJERU HARBIN ICE FESTIVALA U KINI
Naslov (engleski) EVENT MANAGEMENT ON THE EXAMPLE OF THE HARBIN ICE FESTIVAL IN CHINA
Autor Jelena Buzdovačić
Mentor Senka Borovac Zekan (mentor)
Član povjerenstva Danijela Perkušić Malkoč (član povjerenstva)
Član povjerenstva Katja Rakušić Cvrtak (član povjerenstva)
Ustanova koja je dodijelila akademski / stručni stupanj Sveučilište u Splitu (Sveučilišni odjel za stručne studije) (Odsjek za menadžment, trgovinu i turizam) Split
Datum i država obrane 2023-10-10, Hrvatska
Znanstveno / umjetničko područje, polje i grana DRUŠTVENE ZNANOSTI Ekonomija
Sažetak Ovaj završni rad obrađuje tematiku izrade koncepta događaja i njihovu organizaciju u turizmu, s fokusom na praktičnom primjeru organizacije Harbin Ice festivala u Kini. U današnje moderno doba događaji su postali ključan čimbenik turističke ponude gradova, te imaju sve veći značaj za prepoznavanje gradova kao važnih turističkih destinacija. U kontekstu organizacije događaja, lokalna zajednica igra važnu ulogu kao jedan od dionika koji organizaciji događaja može doprinijeti na različite načine. Cilj ovog rada bio je upoznati se s menadžmentom događaja kroz analizu Harbin Ice festivala, te istražiti utjecaj događaja na zajednicu u kojoj se održavaju. Ovakvi događaji imaju ključan utjecaj na lokalnu zajednicu i njihovu dugoročnu održivost. Međusobna suradnja dionika događaja, uključujući lokalnu zajednicu, predstavlja presudan čimbenik u stvaranju uvjeta potrebnih za dugoročni uspjeh događaja, što je u konačnici cilj svakog organizatora. Harbin Ice festival u Kini predstavlja primjer uspješno organiziranog događaja koji ima niz pozitivnih učinaka na razvoj samog grada. Putem navedene studije slučaja obrađena je uloga organizacije navedenog događaja kao katalizatora ekonomskog i turističkog napretka grada u kojem se održava. Njegov pozitivan utjecaj na lokalnu zajednicu vidljiv je kroz povećanje turističkih prihoda, razvoj infrastrukture i poticanje lokalnog poduzetništva. Između ostalog, ovaj rad ukazuje na važnost događaja u turističkom sektoru, te naglašava potrebu za uspješnom organizacijom i suradnjom svih dionika, posebno s lokalnom zajednicom, kako bi se postigli dugoročni pozitivni učinci na razvoj zajednice i ostvarila održivost samih događaja.
Sažetak (engleski) This final paper deals with the topic of creating event concepts and their organization in tourism, with a focus on the practical example of the organization of the Harbin Ice Festival in China. In today's modern era, events have become a key element of the tourist offer of cities, and they are increasingly important for the recognition of these cities as important tourist destinations. In the context of event organization, the local community plays an important role as one of the stakeholders who can contribute to the event organization in different ways. The goal of this paper was to get to know the management of events through the analysis of the Harbin Ice Festival, and to investigate how such events affect the community in which they are held. The effects of such events on the local community have a key impact on their long-term sustainability. Cooperation with all stakeholders, including the local community, becomes crucial in creating the conditions necessary for the long-term success of the event, which is the ultimate goal of every organizer. The Harbin Ice Festival in China is an example of a successfully organized event that has a positive impact on the development of the city itself. This example explores how this event can be used as a catalyst for economic and tourism development. Its positive impact on the local community is visible through the increase in tourist revenues, the development of infrastructure and the encouragement of local entrepreneurship. Among other things, this paper points to the importance of events in the tourism sector, and emphasizes the need for successful organization and cooperation with all stakeholders, especially the local community, in order to achieve long-term positive effects on community development and achieve the sustainability of the events themselves.
Ključne riječi
menadžment događaja
marketing
Harbin Ice festival
Ključne riječi (engleski)
event management
marketing
Harbin Ice Festival
Jezik hrvatski
URN:NBN urn:nbn:hr:228:232909
Studijski program Naziv: Menadžment trgovine i turizma Vrsta studija: stručni Stupanj studija: prijediplomski Akademski / stručni naziv: prvostupnik/prvostupnica (baccalaureus/baccalaurea) ekonomije (bacc. oec.)
Vrsta resursa Tekst
Način izrade datoteke Izvorno digitalna
Prava pristupa Pristup korisnicima matične ustanove
Uvjeti korištenja
Datum i vrijeme pohrane 2023-11-16 11:57:54