Naslov DRUŠTVENO ODGOVORNO POSLOVANJE U UPRAVLJANJU LJUDSKIM POTENCIJALIMA
Naslov (engleski) SOCIAL RESPONSIBILITY IN HUMAN RESOURCE MANAGEMENT
Autor Josipa Pavić
Mentor Anita Krolo - Crvelin (mentor)
Član povjerenstva Marina Lolić Čipčić (član povjerenstva)
Član povjerenstva Mijana Matošević Radić (član povjerenstva)
Ustanova koja je dodijelila akademski / stručni stupanj Sveučilište u Splitu (Sveučilišni odjel za stručne studije) (Odsjek za menadžment, trgovinu i turizam) Split
Datum i država obrane 2023-09-25, Hrvatska
Znanstveno / umjetničko područje, polje i grana DRUŠTVENE ZNANOSTI Ekonomija
Sažetak Cilj ovog završnog rada je objasniti pojam društveno odgovornog poslovanja na primjeru dobre prakse tvrtke Drogerie Markt - dm. Društveno odgovorno poslovanje (DOP) je poslovno određenje u svrhu služenja društvu, što uključuje ljudska bića, okoliš i vlastitu radnu snagu. Upravljanje ljudskim potencijalima (ULJP) znači upravljati ljudima, njihovim znanjem, vještinama i kompetencijama, prepoznati njihove potencijale i usmjeravati ih odnosno poticati (motivirati) ih, investirati u njihovo znanje, te izgrađivati vještine primjene tog znanja. Sve se češće primjenjuje provedba DOP-a u upravljanja ljudskim resursima u organizacijama. Provedba strategija DOP-a u kombinaciji s pravednim praksama ljudskih resursa poboljšava ljudski kapital. Dobar primjer tvrtke Drogerie Markt pokazuje kako je ljudski kapital jedna od ključnih prednosti u poslovanju. Kako bi razvili, rasli i zadržali svoje ljude, tvrtka je svoje djelovanje usmjerila na promicanje rodne ravnopravnost, raznolikost i jednake mogućnosti za sve zaposlenike. Također, osigurali su redovitu obuku kao i aktivno upravljanje karijerama. Uključuju svoje zaposlenike u različite programe kojima se želi potaknuti njihova produktivnost. U tvrtci podržavaju zdravlje, sigurnost i dobrobit zaposlenika. Kao tvrtka, sudjeluju u transparentnom i konstruktivnom dijalogu sa zajednicom i poslovnim partnerima. Također tvrtka je poznata po uspostavljanju odgovorne i etičke kulture. Na kraju se došlo do zaključka kako je tvrtka dm primjer tvrtke koja primjenjuje društveno odgovorno poslovanje prema svojim zaposlenicima a dokaz tome je to što je tvrtka dm jedan od najpoželjnijih poslodavaca.
Sažetak (engleski) The aim of this final paper is to explain the concept of socially responsible business using the example of good practice of the company Drogerie Markt - dm. Social responsible business (CSR) is a business determination to serve society, which includes human beings, the environment and its own workforce. Human resources management (HRM) means managing people, their knowledge, skills and competences, recognizing their potentials and directing them, i.e. encouraging (motivating) them, investing in their knowledge, and building the skills to apply that knowledge. The implementation of CSR in the management of human resources in organizations is increasingly being applied. Implementing CSR strategies combined with fair HR practices improves human capital. A good example of the Drogerie Markt company shows that human capital is one of the key advantages in business. In order to develop, grow and retain its people, the company has focused its activities on promoting gender equality, diversity and equal opportunities for all employees. They also provided regular training as well as active career management. They include their employees in various programs aimed at boosting their productivity. In the company, they support the health, safety and well-being of employees. As a company, they participate in a transparent and constructive dialogue with the community and business partners. The company is also known for establishing a responsible and ethical culture. In the end, we came to the conclusion that the company dm is an example of a company that applies socially responsible business to its employees, and the proof of this is that the company dm is one of the most desirable employers.
Ključne riječi
društveno odgovorno poslovanje
ljudski resursi
dm
Ključne riječi (engleski)
socially responsible business
human resources
dm
Jezik hrvatski
URN:NBN urn:nbn:hr:228:701515
Studijski program Naziv: Menadžment trgovine i turizma Vrsta studija: stručni Stupanj studija: diplomski Akademski / stručni naziv: magistar/magistra ekonomije (mag. oec.)
Vrsta resursa Tekst
Način izrade datoteke Izvorno digitalna
Prava pristupa Pristup svim korisnicima iz sustava znanosti i visokog obrazovanja RH
Uvjeti korištenja
Datum i vrijeme pohrane 2023-11-20 13:17:52