Naslov KOMUNIKACIJA NOVOG DOBA
Naslov (engleski) NEW AGE COMMUNICATION
Autor Ivan Torlak
Mentor Katarina Blažević Miše (mentor)
Član povjerenstva Senka Borovac Zekan (član povjerenstva)
Član povjerenstva Goran Ćorluka (član povjerenstva)
Ustanova koja je dodijelila akademski / stručni stupanj Sveučilište u Splitu (Sveučilišni odjel za stručne studije) (Odsjek za menadžment, trgovinu i turizam) Split
Datum i država obrane 2024-09-24, Hrvatska
Znanstveno / umjetničko područje, polje i grana DRUŠTVENE ZNANOSTI Ekonomija
Sažetak Komunikacija je osnova svih međuljudskih privatnih i poslovnih odnosa. Uspjeh u poslovanju, kao i u ostalim ljudskim aktivnostima, gotovo je nemoguće ostvariti bez učinkovite komunikacije. Ljudskoj prirodi potrebna je svakodnevna komunikacija s drugima te stvaranje socijalnih interakcija. Uspješna komunikacija temelj je uspješno obavljenog posla kao i pozitivnih međuljudskih odnosa. Greške u komuniciranju ili jednostavno loš pristup i odnos prema ostalim sudionicima komunikacije mogu dovesti do neugodnih situacija, zahlađenja međuljudskih odnosa, neostvarivanju privatnih i poslovnih ciljeva kao i ostalih nusprodukata loše komunikacije. Samim time, loša komunikacija, vodi do asocijalizacije, nervoze, udaljavanju od bliţnjih, problema na poslu pa čak i zdravstvenih problema. Pojava interneta označila je početak elektronske komunikacije kakvu danas poznajemo te je olakšala i ubrzala svakodnevne ljudske aktivnosti. Društvene mreže postale su suvremeno sredstvo komuniciranja i mjesto upoznavanja ljudi. Njih koriste brojne javne osobe, politički dužnosnici, ali i poslovni subjekti kako bi promovirali svoje proizvode i usluge i privukli potencijalne klijente. Kulturološke razlike između naroda i nacija rezultirale su i razlikama u načinu suvremenog komuniciranja.
Sažetak (engleski) Communication is the basis and condition of all interpersonal private and business relationships. Success in business, as well as in other human activities, is practically impossible to achieve without good communication. Human nature needs daily communication with others and the creation of social interactions. Good communication is the basis of successful work and positive interpersonal relations. Mistakes in the steps of the communication process or simply a bad approach and attitude towards other communication participants can lead to unpleasant situations, cooling of interpersonal relations, failure to achieve private and business goals, and the continuation of the effect of bad communication. Consequently, poor communication leads to asociality, nervousness, distance from loved ones, problems at work and even health problems. The emergence of the Internet marked the beginning of electronic communication as we know it today and made everyday human activities easier and faster. Social networks have become new means of communicating and meeting people. They are also used by many public figures, political officials, and business entities to promote their products and services and attract potential clients. Cultural differences between people and nations have also resulted in differences in the way of modern communication.
Ključne riječi
komunikacija
elektronska komunikacija
internet
društvene mreže
kultura
Ključne riječi (engleski)
communication
electronic communication
internet
social networks
culture
Jezik hrvatski
URN:NBN urn:nbn:hr:228:942415
Studijski program Naziv: Menadžment trgovine i turizma Vrsta studija: stručni Stupanj studija: prijediplomski Akademski / stručni naziv: prvostupnik/prvostupnica (baccalaureus/baccalaurea) ekonomije (bacc. oec.)
Vrsta resursa Tekst
Način izrade datoteke Izvorno digitalna
Prava pristupa Otvoreni pristup
Uvjeti korištenja
Datum i vrijeme pohrane 2024-11-08 08:38:19