prikaz prve stranice dokumenta ETIKA U MARKETINGU NA PRIMJERU HRVATSKOG TELEKOMA
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
ETIKA U MARKETINGU NA PRIMJERU HRVATSKOG TELEKOMA
Split: Sveučilište u Splitu, 2024. urn:nbn:hr:228:433504

Tafra, Erika
Sveučilište u Splitu
Sveučilišni odjel za stručne studije
Odsjek za menadžment, trgovinu i turizam

Citirajte ovaj rad

Tafra, E. (2024). ETIKA U MARKETINGU NA PRIMJERU HRVATSKOG TELEKOMA (Završni rad). Split: Sveučilište u Splitu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:433504

Tafra, Erika. "ETIKA U MARKETINGU NA PRIMJERU HRVATSKOG TELEKOMA." Završni rad, Sveučilište u Splitu, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:433504

Tafra, Erika. "ETIKA U MARKETINGU NA PRIMJERU HRVATSKOG TELEKOMA." Završni rad, Sveučilište u Splitu, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:433504

Tafra, E. (2024). 'ETIKA U MARKETINGU NA PRIMJERU HRVATSKOG TELEKOMA', Završni rad, Sveučilište u Splitu, citirano: 01.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:433504

Tafra E. ETIKA U MARKETINGU NA PRIMJERU HRVATSKOG TELEKOMA [Završni rad]. Split: Sveučilište u Splitu; 2024 [pristupljeno 01.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:433504

E. Tafra, "ETIKA U MARKETINGU NA PRIMJERU HRVATSKOG TELEKOMA", Završni rad, Sveučilište u Splitu, Split, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:433504