prikaz prve stranice dokumenta ANALIZA UTJECAJA CIJENE KAO ČIMBENIKA PONAŠANJA POTROŠAČA
Rad dostupan nakon 2025-03-18
završni rad
ANALIZA UTJECAJA CIJENE KAO ČIMBENIKA PONAŠANJA POTROŠAČA
Split: Sveučilište u Splitu, 2024. urn:nbn:hr:228:477005

Teklić, Matea
Sveučilište u Splitu
Sveučilišni odjel za stručne studije
Odsjek za menadžment, trgovinu i turizam

Citirajte ovaj rad

Teklić, M. (2024). ANALIZA UTJECAJA CIJENE KAO ČIMBENIKA PONAŠANJA POTROŠAČA (Završni rad). Split: Sveučilište u Splitu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:477005

Teklić, Matea. "ANALIZA UTJECAJA CIJENE KAO ČIMBENIKA PONAŠANJA POTROŠAČA." Završni rad, Sveučilište u Splitu, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:477005

Teklić, Matea. "ANALIZA UTJECAJA CIJENE KAO ČIMBENIKA PONAŠANJA POTROŠAČA." Završni rad, Sveučilište u Splitu, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:477005

Teklić, M. (2024). 'ANALIZA UTJECAJA CIJENE KAO ČIMBENIKA PONAŠANJA POTROŠAČA', Završni rad, Sveučilište u Splitu, citirano: 28.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:477005

Teklić M. ANALIZA UTJECAJA CIJENE KAO ČIMBENIKA PONAŠANJA POTROŠAČA [Završni rad]. Split: Sveučilište u Splitu; 2024 [pristupljeno 28.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:477005

M. Teklić, "ANALIZA UTJECAJA CIJENE KAO ČIMBENIKA PONAŠANJA POTROŠAČA", Završni rad, Sveučilište u Splitu, Split, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:228:477005