Naslov MENADŽMENT DOGAĐAJA NA PRIMJERU NP KRKA
Naslov (engleski) EVENT MANAGEMENT ON THE EXAMPLE OF NP KRKA
Autor Mateo Galić
Mentor Marko Radeljak (mentor)
Član povjerenstva Slađana Brajević (član povjerenstva)
Član povjerenstva Antonija Roje (član povjerenstva)
Ustanova koja je dodijelila akademski / stručni stupanj Sveučilište u Splitu (Sveučilišni odjel za stručne studije) Split
Datum i država obrane 2019-10-09, Hrvatska
Znanstveno / umjetničko područje, polje i grana DRUŠTVENE ZNANOSTI Ekonomija
Sažetak Planiranje događaja postalo je važno razmatranje svake pravne ili fizičke osobe koja želi promovirati svoje poslovanje. Promotivni događaji su sada potrebni za marketinški plan bilo koje organizacije. Pažljivo planirani događaji omogućavaju organizacijama bliže, osobnije sredstvo za interakciju trenutnih ili potencijalnih kupaca. Uspjeh ili neuspjeh tvrtke može se velikim dijelom odrediti događajima koje sponzorira. Planiranje događaja može se definirati kao koordinacija svih aspekata događaja, uključujući izradu proračuna i razvoj programa. Dizajniranje i produkcija događaja analogna je produkciji uživo. Jednom kada događaj započne, nema povratka nazad. Ne postoji jamstvo uspješnog ishoda; međutim, organizatori događaja mogu planirati, pripremiti i biti spremni za neočekivano. Za uspjeh u planiranju događaja potreban je strateški plan, tako da se obrađuje svaki detalj organizacije. Primarno razmatranje strateškog plana treba usmjeriti na opći cilj događaja. Dodatni čimbenici koje treba uzeti u obzir uključuju naknade za proračun, aranžmane za hranu i piće, datum i vrijeme, lokaciju, promotivne aktivnosti i zabavu ili govornike. Organizatori događaja moraju uvijek razmotriti potencijal za probleme i razviti alternativna rješenja prije događaja. Posljednji korak u planiranju događaja je pružanje načina za procjenu događaja za buduće planiranje i poboljšanje.
Sažetak (engleski) Event planning has become an important consideration for any entity wishing to promote its business. Promotional events are now necessary for any organization's marketing plan. Carefiilly planned events allow organizations a closer, more personal means of interacting wdth current or potential customers. The success or failure of a business can be determined, in large part, by the events it sponsors. Event planning can be defined as the coordination of all aspects of an event, including budgeting and program development. Designing and producing an event is analogous to a live stage production. Once the event begins, there is no turning back. There is no guarantee of a successfiil outcome; however, event organizers can plan, prepare, and be prepared for the unanticipated Success in event planning requires a coordinated action plan so that every detail is addressed. Primary consideration for this action plan should focus on the overall goal of the event. Additional factors to consider include budget allowances, food and beverage arrangements, date and time, location, promotional activities, and entertainment or guest speakers. Event planners must always consider the potential for problems and develop alternate solutions prior to the event. The final step in event planning is to provide a means for evaluation of the event for future planning and improvement.
Ključne riječi
plan
događaj
organizacija
proračun
poboljšanje
Ključne riječi (engleski)
plan
event
organization
budget
improvement
Jezik hrvatski
URN:NBN urn:nbn:hr:228:076871
Studijski program Naziv: Trgovinsko poslovanje Vrsta studija: stručni Stupanj studija: stručni Akademski / stručni naziv: stručni/a prvostupnik/prvostupnica (baccalaureus/baccalaurea) ekonomije (bacc. oec.)
Vrsta resursa Tekst
Način izrade datoteke Izvorno digitalna
Prava pristupa Pristup korisnicima matične ustanove
Uvjeti korištenja
Datum i vrijeme pohrane 2019-10-22 07:43:16