Naslov KULTURNI RESURSI KAO ATRAKCIJSKA OSNOVA DESTINACIJE
Naslov (engleski) CULTURAL RESOURCES AS AN ATTRACTION BASE OF A DESTINATION
Autor Anđela Ukas
Mentor Goran Ćorluka (mentor)
Član povjerenstva Katarina Blažević Miše (član povjerenstva)
Član povjerenstva Mario Dadić (član povjerenstva)
Ustanova koja je dodijelila akademski / stručni stupanj Sveučilište u Splitu (Sveučilišni odjel za stručne studije) Split
Datum i država obrane 2019-09-18, Hrvatska
Znanstveno / umjetničko područje, polje i grana DRUŠTVENE ZNANOSTI Ekonomija
Sažetak Ovaj završni rad govori o kulturnim resursima kao atrakcijskoj osnovi destinacije. U prvom dijelu se definiraju opći pojmovi turizma i turističkih resursa. Govori se o turizmu kao pojavi za promicanje rasta i razvoja neke zemlje, u čijem sustavu važnu ulogu imaju turistička ponuda i potražnja, te motivi, želje i potrebe potražnje. Takva turistička zemlja stječe naziv destinacija koja može imati različita svojstva i obilježja, glede široke ponude prirodnih i kulturnih resursa. U središnjem dijelu, tj. glavnom dijelu u opisivanju ove teme važnost se stavlja na kulturne resurse destinacije. Definira se pojam kulture i kulturne baštine, te se ističe marketing kao glavni promicatelj svega što se nudi i prodaje na tržištu, pa tako i kulturnih resursa. Zadnji dio rada razrađuje turizam i kulturu mjesta Jezera na otoku Murteru. Navode se općeniti podaci o mjestu, priča se o povijesti i starim legendama mjesta, o razvijenosti turizma u mjestu i turističkoj statistici dolazaka i noćenja, te o širokoj ponudi materijalnog i nematerijalnog kulturnog naslijeđa. Za kraj se donosi zaključak o budućem razvoju mjesta i o razvoju destinacija općenito, posebno onih sa obiljem kulturnih znamenitosti i običaja, a svaka zemlja i mjesto imaju svoju kulturnu priču.
Sažetak (engleski) This final paper discusses cultural resources as the attraction bases of a destination. The first part defines the general concepts of tourism and tourism resources. It is about tourism such as to promote the growth and development of some countries, in your system important offers have a tourist offer and look for, and motives, irons and needs to look for. Such a tourist country shows the name of a destination that may have different characteristics and characteristics, given the wide range of natural and cultural resources available. In the central part, that is, the main part in describing these topics, the importance is to create cultural resource resources. It is defined as a culture and cultural heritage, and is thus marketed as a major promoter of everything it offers and sells in the market, including cultural resources. The last part of the paper deals with tourism and cultural sites of Jezera on the island of Murter. It provides general 2 information about the place, stories about the history and ancient legends of the place, about the development of tourism in the place and tourist statistics of arrivals and overnight stays, as well as about the wide range of material and tangible cultural heritage. In the end he made a conclusion about the future development of the place and the development of the destination in general, especially those with an abundance of cultural sites and customs, and each country and place has its own cultural story.
Ključne riječi
turizam
destinacija
ponuda i potražnja
turistički resursi
kulturna baština
marketing u turizmu
materijalno i nematerijalno kulturno naslijeđe mjesta Jezera
Ključne riječi (engleski)
tourism
destination
supply and demand
tourism resources
cultural heritage
tourism marketing
tangible and intangible cultural heritage of Jezera
Jezik hrvatski
URN:NBN urn:nbn:hr:228:274740
Studijski program Naziv: Trgovinsko poslovanje Vrsta studija: stručni Stupanj studija: stručni Akademski / stručni naziv: stručni/a prvostupnik/prvostupnica (baccalaureus/baccalaurea) ekonomije (bacc. oec.)
Vrsta resursa Tekst
Način izrade datoteke Izvorno digitalna
Prava pristupa Pristup korisnicima matične ustanove
Uvjeti korištenja
Datum i vrijeme pohrane 2019-10-29 08:07:20